Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 17:15:12 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08933 aadressile Harju maakond, Kose vald, Paunküla, Tiigi, (null, 
null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoonestatav katastriüksus asub riigi 
kõrvalmaanteed 11207 Paunküla-Vetla tee ääres.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27197833>  (menetlus nr: 
462742), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (SIIRI HUNT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister